Tuesday, October 12, 2010

Grattis till mig på 1års dagen och Tusen tack...

Min allra första födelsedag var helt underbar med nästan alla nära och kära på plats. Min gudmormor kunde inte komma eftersom hon var sjuk och tant Anna jobbade men vi får förhoppningsvis ses snart iaf.
Stort tack för alla fina presenter. Stora kramar till er alla som var där (i tanke eller person) och gjorde det till en oförglömlig dag :-)

Min fina tårta som följde djungeltemat med djungeldjur-ljus :-)

Nyvaken och lite chockade över alla människor som bara var där...

Malva kom och höll mig i handen så kändes allt lite bättre :-)

Sen fick jag blommor av mormor.

Massa fina presenter fick jag... otroligt fina och roliga!

Tack igen alla!!!

Grattis våra fantastiska lilla älsklingsbamjä... vi älskar dig så otroligt mycket våra mys-kille! Du har gjort vårat liv så ofattbart mycket underbarare och meningsfullare! / Baba & Mamma

No comments:

Post a Comment