Sunday, October 3, 2010

Helgen gick så fort...

Tänk hur fort det går när man har kul. Jag har varit med mamma och baba och haft det mysigt hela helgen.



Jag har börjat rynka på näsan och väsa genom näsan när jag blir exalterad ibland. Det måste jag nog ha lärt mig från Bella... hon brukar ju göra så... eller är det bara en åldersgrej?
Jag står oftare utan stöd nu... jag glömmer bort mig och så står jag bara där. Men när jag kommer på mig själv så tappar jag balansen lite. Jag kommer nog inte gå på 1års dagen mer än några steg (som jag redan kan). Jag har bara släppt taget och gått själv (lite av misstag) typ 2 gånger.

Idag fick jag ha på mig min andra nya pyjamas i ekologisk skön bomullsfrotté jag fick av mormor. Den är bara lite stor så jag kanske kan få en ny likadan men i en storlek större i julklapp ;-)


Näva är min favoritbutik... de har så mysiga kläder. Mamma ska köpa mössa och vantar i ull som passar både min ulloverall och min ulljacka... supermysigt :-) Men vi ska vänta och se om det finns något fint i USA först. Där ska jag nog köpa en fin filt och lite annat med mitt namn på från Pottery Barn :-)


Jag har börjat sova bara en gång per dag nu... jag lägger mig vid 11 och sover ca.1,5-2h. Ibland måste jag sova en kortis i bilen eller i vagnen om vi är ute på em (det är ju så otroligt sövande) men annars har det gått bra. :-) Nu hoppas vi att jag sover hela natten och inte vaknar 04.30 som jag gör många nätter... det är så jobbigt att somna om då :-( God natt!

No comments:

Post a Comment