Tuesday, October 12, 2010

Pa semester... utan svenska specialtecken :-)

Oj vilken resa... forst hade vi lite problem pa arlanda for mamma hade glomt att fylla i ett formular for mig. Sen hade vi problem i Newark och mamma och pappa fick sitta i en timme pa sakerhetskontoret. Vad som var fel sa de inte... efter drygt 1h fick de bara ga. Sen blev de extra check for att de hade barnmat med sig och lite annat. Langa koer tillsammans med allt annat gjorde att vi missade varat flyg till Raleigh och fick vanta ytterligare 4,5h pa flygplatsen. Alla var trotta och griniga men det gick.

Vi kom antligen fram och det var sa kul att traffa min kusin Quentin och farbror och Stacie. Nu forsoker vi vanja oss vid tidsskillnaden.Jag vacker mamma och baba mitt i natten och grater... jag ar trott men far inte ro.
Nu kryper jag runt har med hundarna Albin och Sam.:-)
Skriver mer snart... kram till alla fran oss.

No comments:

Post a Comment