Saturday, October 23, 2010

Har kommer lite fler bilder fran varan resa. Vi akte en vecka till ett hus vid havet... det var underbart vackert. Bade vadret och huset var perfekta. Huset hette Surf's Up!

 Den har bilden ar fran forsta huset som vi bytte upp oss fran for det var sa smutsigt. Men trevligt hade vi iaf :-)
 Faster Stacie och jag gick runt pa stranden...
Sen var det babbas tur att bara runt mig :-)

Det har ar utanfor varat andra hus... dar fanns en liten "gazebo" dar man kunde fa lite skugga :-)


 Mamma och jag ute i intilliggande staden Beauforts lilla hamn. Det var idylliskt och skont vader. Vi at lunch och tittade runt lite innan vi akte hem till huset igen.

 Min kusin Quentin badade hela dagarna...
Mamma och jag.

Jag och mina foraldrar i gazebon utanfor huset.
Jag och mamma pa starnden i solnedgangen.

Jag, baba och farbror Awat skojar i koket.

Jag sov skont i Quentins gamla resesang... den var underbar ! Tack Q!

 Det var otroliga solnedgangar dar... har ser ni manen, solen har precis gatt ner i horisonten bakom oss.

No comments:

Post a Comment