Friday, October 8, 2010

Dagen före dagen D...

Idag har jag och mamma handlat lite grejer till imorgon... bl.a. ett födelsedagståg som jag ska ha varje år f.o.m. nu :-) Det var jätte-fint! Vi hittade också tårtljus med djungeldjur till mitt djungel tema :-) Vilken tur man kan ha! :-)


Baba kom hem tidigare idag så mamma kunde åka och handla och de skulle hinna med all matlagning, packning etc till imorgon. Efter middagen och kaffe på maten tog jag ett sista bad som 11 mån bebis. Imorgon måste jag vara fin och lukta gott så jag får många fina presenter.


Imorgon äter vi lunch kl.12 och sen äter vi tårta vid 13-13.30. Det ska bli underbart roligt att träffa alla innan vi åker till USA på söndag. Mamma är lite nervös för flygningen men det ska nog gå bra :-)
God natt och sov gott!

No comments:

Post a Comment