Tuesday, October 19, 2010

Surf's Up

Nu har vi varit i varat hyrda beach house narga dagar. Vi bodde forst i ett stort hus som var fint men tyvarr super ackligt. Faster Stacie och farbror Awat klagade och de bytte upp oss till ett hus bara 5min dar ifran som ar helt otroligt. Vi har bubbelpool, vanlig pool, en gazebo och fin interior i ett tre vaningars hus med hiss. Allt ar sa jatte fresht och vackert inrett. Underbart! Dessutom ligger det, precis som det forsta precis pa stranden.
Oversta vaningen har fyra sovrum som alla utom ett har underbar utsikt over atlanten, tre badrum och en tvattstuga. Pa andra vaningen finns kok med tva stora vackra matsalsmobler och dessutom stolar runt koksbanken. Koket har oppen planlosning med vardagsrummet som har oppen spis och stor platt TV. Har finns ocksa tva sovrum med dubbelsang och ett badrum. Understa vaningen har ett litet kok, barbord, biljardbord, pingisbord, fussball, ett sovrum, en toalett och ett bord med dator som jag lanar nu. :-)
Jag lagger in bilder sa snart jag kan... det ar underbart har!!!
Jag sover i Q's gamla resesang... den ar toppen :-)

Det ar varmt pa dagarna och lite kyligt pa kvallen... perfekt alltsa :-) Jag har bara varit ner pa stranden 2 ganger eftersom det blaser ganska mycket och vi ofta bara ta ett dopp och sen badar i poolen. Hoppas ni har det bra dar hemma :-) Kramar Castor

1 comment:

  1. hej min vän, ser din blogg trevlig n_n! hålla den.

    ReplyDelete