Saturday, October 2, 2010

Äntligen helg...

Äntligen får jag se pappa lite mer och leka med honom. Sen ska vi planera inför min födelsedag och resan. Jag måste nog köpa en bärstol så jag kan sitta på mamma och pappas rygg när vi mellanlandar... den kan jag också sitta i när vi går runt i skogen och på stranden m.m...
Jag kommer också få låna min kusin Quentins gamla vagn när vi kommer fram... han är ju stor pojke nu och behöver inte den längre. Faster Stacie har gjort i ordning vårat rum hemma hos dem med en säng och lakan och allt man behöver :-) Hon är ganska underbar :-) Jag vill så gärna träffa dem och längtar tills vi ska åka :-) Hoppas bara att flygresan går bra... Jag får ha med mig massa leksaker och goda grejer... kanske inte så högljuda leksaker däremot :-P
Min tamburin får jag nog lämna hemma tyvärr...

Idag har jag spelat tamburin och lärt mig joddla... jag säger LLLLÄääää och drar tungan mellan läpparna från sida till sida. Jätte-kul!!!
Det var också kul att vi träffade Nellie och hennes mamma och pappa idag. Men jag såg inte henne för hon sov och jag var i bilen. Hoppas vi kan ses när vi kommer hem från resan :-)


Nu ska jag sussa... jag har varit lite kinkig och väldigt mammig en tid nu. Jag hänger i hennes ben när hon lagar mat, diskar eller annat där jag inte kan vara med riktigt. Men det går jätte-bra när pappa lägger mig på kvällen... Jag ligger helt stilla när han ska ta på pyjamasen och sen läser vi boken om bondgården. Det är jätte-mysigt :-) God natt :-)

No comments:

Post a Comment