Thursday, September 30, 2010

Bella på besök...

Idag kom mig kompis Bella på lunch. Jag blev så glad att jag tog en tugga av hennes hand direkt hon kom :-)


Tyvärr fick jag inte det respons jag förväntade mig... hon började gråta. Hm... så det är inte bara mamma som tycker det gör ont när jag biter. :-P Sen lekte vi snällt resten av tiden... vi åt mellanmål och lekte lite till.


Sen gick vi på prommis i parken och jag tog en liten tupplur i vagnen. Det var skönt... jag sover ju inge vidare på natten nu... det gör tydligen inte Bella heller...

Idag har jag lärt mig säga mamma nästa perfekt också... de började med "MMmbaba" för två dagar sedan och blev "Mmmmååmmm"... och idag säger jag "Måmma". Men det får väll räknas för mamma verkar förstå vad jag säger iaf. Jag använder det mest när jag är ledsen eller upprörd... det är ju då man behöver en mamma som mest.

No comments:

Post a Comment