Tuesday, January 4, 2011

En lugn och skön jul.

I år firade vi som vanligt jul hos mormor och morfar. Det var helt underbart mysigt i deras hus med all snö och juliga vackra detaljer och god mat. Sen har vi haft en veckas semester hos farmor och farfar. Nu är vi tillbaka i Solna och baba har gått till jobbet en stund idag.

Mamma och jag öppnar paket. Här fick jag en jätte-fin speldosa med tomtar som åker i ett pariserhjul av mormor och morfar.

Morbror och Anna var så klart också där :-)

Traste är så stor nu så han kan bära mig själv. Det är toppen :-)

Malva försökte också med jag var lite väl tung tyckte hon.

Bästa baba!

Mormor fixade i köket.

Morfar och jag gick runt och kollade på alla grejer.

Ella och Staffan.


1 comment:

  1. Tack för i julas, det var supertrevligt att träffas och umgås :)

    Hoppas ni mår bra!!

    kramis!

    ReplyDelete