Monday, January 31, 2011

Skönt att träffa alla igen...


Det känns som att det var så länge sedan vi sågs nu så det var jätte-kul att träffa farmor, farfar, mormor och morfar (fast honom ser man ju rätt så ofta iaf) Det är så skönt att få springa runt på lite större ytan än hemma... även om jag har några rum där också så är det inte samma sak.

Jag har lärt mig göra diverse konster med tungan och skaffat mig en tuff attityd. Jag har blivit så bestämd och berättar högljut vad jag vill och inte vill ha. Dessutom har jag börjat krama alla mina gosdjur. Jag har aldrig varit så intresserad av dem men nu tjuter jag av glädje och kramar dem hårt och länge när jag ser mina favoriter. Speciellt en är min favvis just nu... nallen med orange tröja och mössa. Den vann gammelmoster Parvin åt mig på lotteri :-)


Nu är vi hemma i Solna och väntar på att kunna ringa placeringsenheten (förskola) och fråga lite saker och sen bär det av till öppna förskolan.

No comments:

Post a Comment