Tuesday, January 18, 2011

Långtråkigt att vara sjuk...

Nu har jag varit förkyld hela helgen och bara varit inne... det är så tråkigt att gå 70-11 varv runt bordet. Jag är inte frisk idag heller... det rinner fortfarande i näsan. Vid lunch kommer dessutom en besiktningsman och gårdens advokat för att avgöra om vi ska ha ökad arrendeavgift eller inte. Jag tycker att kungen har tillräckligt med pengar så jag röstar på att vi slipper det men tyvärr bestämmer inte vi. Här måste de ta hänsyn till att gården ligger på mark precis bedvid E4/E18 korsningen... det blir mycket buller och partiklar. Hoppas de gör en mätning så man får se alla värden.

Jag går här och sparkar bollen framför mig... det är så kul att spela fotboll. :-)


Jag sitter så duktigt på stolen nu.


Mamma har gjort en myshörna till mig med alla gosdjuren. Snart ska jag få ett litet lektält som jag kan krypa in i också... det ska bli mysigt :-)


No comments:

Post a Comment