Tuesday, November 16, 2010

Tack far...

På fars dag ville jag så klart fira min far... jag hade efter tips av Max mamma kladdat ner mina handavtryck på ett örngott och skrivit en hälsning på kanten med färg och penna från Panduro :-) Det blev väldigt kladdigt för av någon anledning var jag absolut inte på humör då det skulle göras... men baba gillade det ändå och jag lovade att försöka göra ett nytt finare snart också :-) Sen fick baba nya fina hemmabyxor också :-)
Vi hade det så mysigt hemma i soffan jag och baba...


Tack baba för ett underbart år, du är verkligen världens bästa baba.

På kvällen var vi bjudna på Bye-bye-fest hos Shilan & Erik. Det var för Shirrin och Albin som ska flytta till USA om två veckor. Det var så mysigt att träffa alla igen. Tack Shilan och Erik för en super-trevlig kväll :-)


 
 
 Hoppas ni får det bra i USA och att vi kan ses snart :-) Vi kommer att sakna er.

No comments:

Post a Comment