Tuesday, December 7, 2010

1:a gången som barnvakt...

Idag var jag och mamma barnvakt för första gången. Bellas mamma skulle till frisören så Bella kom hem till oss vid 10 och hennes mamma kom vid 13-tiden. Jag sov när Bella kom så mamma och hon lekte en timme innan jag vaknade. När hon vaknade så undrade jag så klart var hennes mamma var och hur hon kom hit.


Bella var lite försiktig först men glad att se mig. Sen tog hon över mina grejer... tur att man är en gentleman som låter tjejerna hållas.



Efter lite lek åt vi mat och en stund efter det fick vi päron till mellanmål. Vi lekte lite mer och sen kom Bellas mamma... då åkte vi och handlade i Solna C. Jag fick en tidigt julklapp av Bella... det var en jätte-fin pyjamas från "Polarn och Pyret" i eko bomull. Tack snälla Bella!!! :-)

No comments:

Post a Comment