Monday, March 7, 2011

Soligt och vackert men förrädiskt halt.


Idag var det vackert väder och vi gick ut på gården lite för att testa väglaget. Jag gick runt lite men hamnade mycket på knäna och magen eftersom det var väldigt halt. Mamma höll mig i overallen när det behövdes.


Sen på eftermiddagen åke vi till Mulle Meck i järvastaden och lekte en stund. Tyvärr var det också otroligt halt och hela lekplatsen ligger i en backe så jag hade svårt att gå där. Men det var kul att vara ute lite. Sen var jag så trött så trött. Jag somnade nästan i soffan.


2 comments:

  1. Hej Hur är det med er! Nu var det längesedan ni uppdaterade bloggen :) Hoppas allt är bra! Kram Elin

    ReplyDelete
  2. Hej!

    Håller med ovanstående kommentar :-) Va har hänt med uppdateringen, var ju så bra att kunna kika in här och se vad ni har för er då vi inte ses så ofta!

    KRAM!

    ReplyDelete